• 1396/10/13 - 04:59
  • - تعداد بازدید: 57
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z2m2

شرح وظایف

شرح وظایف کمیته برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی

1- تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دستگاه شامل:

- اهداف

- اولویت ها

- زمانبندی در سه سطح اطلاع رسانی، تعاملی و تراکشی

- ارائه پیشنهاد به کمیسیون راهبردی دولت الکترونیک

- راهبری استقرار آن پس از تصویب

2- برنامه ریزی برای مستند سازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه و راهبری اجرای برنامه.

3- تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیند های دستگاه.

4- تصویب راهبردها و برنامه توسعه دسترسی مردم به ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان، مجتمع های اداری و ... .

5- راهبری و نظالرت بر پورتال و درگاه های خدمات رسانی دستگاه و ارزیابی و رتبه های آن ها.

6- مدیریت تعامل دستگاه با سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک.

7- راهبری اجرای آموزش مدیران، کارکنان و کارشناسان واحد فناوری اطلاعات دستگاه و کارگزاران ارائه خدمات دولتی.

8- راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازی و توانمندسازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی.

  • گروه خبری : کمیته برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی
  • کد خبر : 45659
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

گفتگوی آنلاین دانشگاه