با پیگیری های مدیریت فاوا؛ نسخه جدید سامانه تماس تلفنی دانشگاه در سال 1403 راه اندازی گردید.
شرح وظایف کارشناس voip
چک لیست آموزشی voip
- اتصال فیزیکی گوشی voip
- استفاده از ip اتخاذ شده جهت کانفیگ گوشی
- تعریف شماره تلفن جدید در داشبورد مربوطه سیموتلو در دفترچه تلفن
- تماس با مدیریت فاوا جهت قرار دادن شماره در گروه مخصوص آن واحد
- استفاده از قابلیت رکورد تماس ها با دستور حراست
- تعریف کدینگ های مربوط بر اساس دستور العمل مدیریت فاوا
- محدود کردن تماس های خروجی بر اساس دستور مدیر واحد
- براساس رنج اعلامی از سوی مدیریت فاوا شماره ها در هر واحد توزیع گردد وتحویل رنج خطوط به نماینده هر واحد
- راه اندازی خطوط بر اساس دسته بندی چارت هر واحد
- نام گذاری خطوط بر اساس اولویت سمت
شرح وظایف
- بررسی و ثبت تعداد خطوط تلفن آنالوگ موجود در واحد
- بررسی و ثبت تعداد گوشی های انالوگ موجود در واحد
- بررسی و ثبت تعداد خطوط voip در واحد
- بررسی و ثبت تعداد گوشی های voip در واحد
- جمع آوری کلیه خطوط آنالوگ و راه اندازی تلفن voip
- نظارت بر کلیه سناریوها مربوط به تماس خروجی و ورودی واحد
- بررسی ساختار های مورد نیاز جهت پیاده سازی خطوط voip با همکاری فناوری اطلاعات واحد
- انتقال نتایج بررسی مربوط به موارد تلفن به مدیریت فاوا
- در صورت دارا بودن سرور مجزا نحوه پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات سرورها چگونه خواهد بود
- آگاهی از نحوه ارتباط سرورها در صورت بروز مشکل
- در واحد های 24 ساعته حتما کار شناس مربوط و یا نیروی جایگزین به صورت دائم آنکال باشد
- به روز رسانی دفترچه تلفن
- پیاده سازی سناریوهای اعلامی مدیریت فاوا در هر واحد
دسترسی به دفترچه تلفن