بسمه تعالی
عنوان : آموزش نحوه مشاهده پیامهای جدید تیکت
دامنه کاربران: کلیه کاربران سامانه
گام 1: پس از ورود به سامانه، جهت مشاهده تیکتها و پیامهای جدید آنها حتما مطابق شکل زیر عمل کنید:
گام 2: در این مرحله وارد Chat Box سامانه می شوید که مطابق شکل زیر می باشد:
در صفحه Chat Box به صورت پیش فرض پیامهای رد و بدل شده بر اساس کاربران یا گروه های کاری قابل مشاهده می باشد.
مطابق قسمت 1 که در تصویر مشخص شده است، تعداد پیامهای جدید مربوط به هر گروه یا کاربر به صورت عدد قابل مشاهده می باشد.
با کلیک بر روی هر گروه یا کاربر، آخرین پیامهای مبادله شده به ازای هر تیکت قابل مشاهده خواهد بود.
نکته مهم:
جهت سهولت در مشاهده پیامهای جدید حتما از قسمت 2 که در تصویر مشخص شده است اقدام نمایید.
گام 3: پس از ورود به قسمت اشاره شده در گام دوم، شیوه نمایش Chat Box مطابق با تصویر زیر تغییر میکند:
در این شیوه، مطابق قسمت 1 مشخص شده در تصویر، تیکتهایی که دارای پیام مشاهده نشده باشند قابل روئیت بوده و عدد نمایش داده شده جلوی هر تیکت، تعداد پیامهای خوانده نشده تیکت مورد نظر می باشد.
با کلیک بر روی هر تیکت در وسط تصویر، تیکت انتخابی قایل مشاهده خواهد بود.
تعداد کل پیامهای خوانده نشده در قسمت 3 تصویر مشخص می باشد.
مطابق قسمت 2 مشخص شده در تصویر، تعداد پیامهای مشاهده نشده تیکت با آیکون پاکت نامه سبز رنگ مشخص شده است.
نکته بسیار مهم:
جهت خواندن پیامهای جدید حتما بر روی پاکت سبز رنگ (مطابق قسمت 2 تصویر) کلیک نمایید.
پس از کلیک بر روی آیکون پاکت سبز رنگ، Chat Box به صورت خودکار به انتهای تیکت اسکرول شده و پیامهای جدید به صورت تفکیک شده و مطابق تصویر زیر قابل مشاهده می باشد.