بسمه تعالی

عنوان: آموزش پیگیری تیکت های ارسال شده و بستن تیکت

دامنه کاربران: کلیه کاربرانی که با رایانه کار می کنند

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. ابتدا مرورگر اینترنت را باز کرده و وارد آدرس ticket.nkums.ac.ir  شوید.

2. کد ملی و رمز عبور (رمز ورود به اینترنت) را وارد نموده و روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

 

3. در قسمت منوهای سمت راست روی گزینه "مدیریت تیکت های ارسالی" کلیک کنید.

 

4. برای بررسی وضعیت تیکت (پاسخ های داده شده توسط کارشناس فاوا)، روی عنوان تیکت مورد نظر کلیک کنید.

 

5. برای مشاهده توضیحات داده شده توسط کارشناس فاوا روی عبارت "نمایش تمامی پیام ها" کلیک کنید.

 

نکته مهم: پس از مشاهده توضیحات داده شده توسط کارشناس فاوا، در صورتی که نیاز بود پیامی در ادامه همان تیکت ارسال کنید، در قسمت "ارسال پیام جدید به تیکت...." پیام خود را تایپ نموده و ارسال کنید.

در صورتی که درخواست مورد نظر انجام شده مراحل زیر را انجام دهید و تیکت را حتما ببندید.

6. برای بستن تیکت و ارسال یکی از پاسخ های پیش فرض، روی آیکن قلم کلیک کنید.

7. بر روی گزینه مشخص شده کلیک نمائید.

 

8. در کادر باز شده یک نمره از 0 تا 20 به عملکرد کارشناس فاوا بدهید. (جهت ارزیابی کارشناس مربوطه حتما نمره را ثبت کنید)

9. در انتها بر روی گزینه "بله، تیکت را ببند" کلیک کنید.

 

پایان آموزش

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

گفتگوی آنلاین دانشگاه