• 1396/11/17 - 12:03
  • - تعداد بازدید: 22
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zrn2

در خواستهای سیستم نوبتدهی متمرکز 1

RFPسیستم نوبتدهی

درخواست های نوبتدهی 1 :

  1. امکان فراخوانی مشخصات بیمار توسط اثر انگشت و غیره
  2. داشتن امکانی که در صورت تاخیر بیمار در نوبتدهی غیر حضوری برای هر پزشک به تناسب تعدادی ویزیت VIP تعریف شود و به تعداد نوبتدهی اضافه گردد.
  3. امکان پرداخت غیر حضوری وجود داشته باشد.
  4. امکان تغییر زمان غیر حضوری و حضوری در سیستم نوبتدهی
  5. داشتن قابلیتاینکه مراجعین بتوانندکارهای پذیرش را هم در استند انجام دهند یعنی بتوانند مشخصات ریز بیمار و... را وارد نمایند
  6. ورود بارکد خوان در استیشن های نوبت دهی (داشتن بارکد خوان)
  7. امکان پیج کردن نوبت های یک پزشک خاص و یا چند پزشک خاص
  8. امکان درخواست نوبت دهی از اتاق پزشک به فراخوانی
  9. امکان تلفیق تمامی رسانه های نوبت دهی با همدیگر(یعنی تلفنی ،اینترنتی،حضوری و... باهم ادغام باشند)
  10. امکان تعریف ظرفیت مشخص برای هر رسانه یا device
  11. درصورت خالی بودن نوبت دهی هر درگاه قابلیت انتقال به درگاه دیگر را داشته باشد
  12. قابلیت اتصال به سیستم HIS ( یعنی اطلاعات سیستم نوبتدهی مستقیم داخل پذیرش سیستم HIS بنشیند)
  13. پنل مدیریتی تحت وب باشد(هردرگاه قابلیت تعریف توسط یک راهبر داشته باشد)
  14. امکان تعریف بی نهایت درمانگاه ،پزشک و ....را داشته باشد(محدودیت تعریف کاربر،درمانگاه ،پزشک و...)
  15. داشتن انواع device های مختلف از جمله: نوبت دهی حضوری-تلفنی (گویا) ، اینترنت (APP  ، تلگرام و...)
  16. قابلیت اعمال محدودیت نوبت برای هر DEVICE  داشته باشد
  17. امکان لغو و جابجایی نوبت ها و اطلاع رسانی به بیماران داشته باشد
  18. اعمال محدودیت برای تاخیر بیمار وجود داشته باشد
  19. قابلیت مدیریت پذیرش را داشته باشد (مراجعات به پذیرش)
  20. قابلیت تعریف ظرفیتهای مختلف برای DEVICE ها ی مختلف داشته باشد(اینترنتیn%،تلفنیm% و...)
  21. سهولت استفاده توسط کاربر
  22. قابلیت تعریف صدا توسط کاربران خود مرکز وجود داشته باشد
  23. راهکارهایی برای جلوگیری از بازار سیاه فروش بلیط نوبتدهی
  24. مدیریت زمان بسته شدن نوبت دهی توسط کاربر را داشته باشد
  25. امکان تعریف نوبت VIP
  26. قابلیت مانیتورینگ وضعیت نوبت یک پزشک(به عنوان مثال ظرفیت باقی مانده نوبت یک پزشک را نمایش دهد و در صورت تمام شدن اعلام تکمیل ظرفیت نمایش دهد و همچنین قابلیت کانتر داشته باشد یعنی تعداد نوبت باقی مانده پزشک را اعلام نماید)
  27. داشتن قابلیت نوبت بعدی یعنی در صورتی که نیاز به مراجعه بعدی توسط پزشک بود بتوان نوبت آن را رزرو کرد
  28. قابلیت لینک شدن کد ارجاع با سیستم نوبتدهی و سیستم HIS جهت دریافت نوبت برای بیماران ارجاعی از سطح یک به دو.
  29. قابلیت اتصال سامانه سیب به HIS و سیستم نوبتدهی برای بیماران ارجاعی.
  30. داشتن امکان پرداخت غیرحضوری برای همه درگاه ها وجود داشته باشد.
  31. و...
  • گروه خبری : نوبت دهی متمرکز
  • کد خبر : 45740
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

گفتگوی آنلاین دانشگاه