راهنمای کار با سامانه تیکت ( ارسال درخواست به واحد انفورماتیک جهت رفع مشکلات کامپیوتری )

آدرس سامانه تیکت : ticket.nkums.ac.ir             آدرس سایت فاوا :  fava.nkums.ac.ir

مراحل ثبت تیکت ( درخواست برای رفع مشکل سیستمی) :

روش اول : درخواست سریع از سایت فاوا (fava.nkums.ac.ir)

  1. به سایت فاوا (fava.nkums.ac.ir)مراجعه کنید
  2. برای ورود به سامانه کد ملی را وارد کنید.
  3. رمز عبور را وارد کنید.
  4. دکمه ورود به سامانه را بزنید

نکته : در صورتی که رمز خود را نمی دانید از واحد انفورماتیک بپرسید

 

  1. در تصویر بالا، در بخش " عنوان درخواست" عنوان مشکل خود را تایپ کنید
  2. گروه هدف را انتخاب کنید
  3. در قسمت " متن درخواست مورد نظر " مشکل خود را بیان کنید
  4. دکمه ارسال تیکت را بزنید.

  1. با توجه به تصویر در صورت ارسال تیکت پیغام " ارسال با موفقیت انجام شد" طبق شکل می دهد
  2. در پایان دکمه خروج کاربری را بزنید.

  1. در صورتی که بخواهید از این روش برای پیگیری درخواست خود اقدام کنید از گزینه "ورود به سامانه" استفاده کنید.
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

گفتگوی آنلاین دانشگاه