نکته : این قسمت برای مدیر یا مسئول انفورماتیک می باشد
برای پیگیری ارجاعات به صفحه اصلی، سپس منوی " ارجاعات دریافت شده" مراجعه کنید
اگر در این قسمت در داخل ستون بررسی و ارسال پیام هر یک از پیام ها ارجاع شده به شما را باز کنید صفحه به شکل زیر خواهید داشت.
در این قسمت جواب پیام های ارجاعی را بدهید
با توجه به پیام ارسال شده باید جواب مناسب بدهید و سپس عملیاتی برای آن در نظر بگیرید
وقتی مشکل حل نشده و مربوط به واحد دیگری می باشد دکمه " ارجاع تیکت " را بزنید و مطابق با شکل موارد خواسته شده را تایپ و سپس ارسال کنید
یک نمونه از پیام ارجاعی
در صورت ارسال موفق آمیز پیام زیر نمایش می دهد
برای پاسخ به ارجاع می توانید مراحل زیر را انجام دهید
اگر کار خواسته شده یا ارجاع شده به نحوه احسن انجام شده باشد باید تیکت ارجاع شده را بست برای بستن تیکت ارجاعی مراحل زیر را انجام دهید
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود