راهنمای کار با سامانه تیکت ( ارسال درخواست به واحد انفورماتیک جهت رفع مشکلات کامپیوتری )
آدرس سامانه تیکت : ticket.nkums.ac.ir آدرس سایت فاوا : fava.nkums.ac.ir
مراحل ثبت تیکت ( درخواست برای رفع مشکل سیستمی) :
روش اول : درخواست سریع از سایت فاوا (fava.nkums.ac.ir)
- به سایت فاوا (fava.nkums.ac.ir)مراجعه کنید
- برای ورود به سامانه کد ملی را وارد کنید.
- رمز عبور را وارد کنید.
- دکمه ورود به سامانه را بزنید
نکته : در صورتی که رمز خود را نمی دانید از واحد انفورماتیک بپرسید
- در تصویر بالا، در بخش " عنوان درخواست" عنوان مشکل خود را تایپ کنید
- گروه هدف را انتخاب کنید
- در قسمت " متن درخواست مورد نظر " مشکل خود را بیان کنید
- دکمه ارسال تیکت را بزنید.
- با توجه به تصویر در صورت ارسال تیکت پیغام " ارسال با موفقیت انجام شد" طبق شکل می دهد
- در پایان دکمه خروج کاربری را بزنید.
- در صورتی که بخواهید از این روش برای پیگیری درخواست خود اقدام کنید از گزینه "ورود به سامانه" استفاده کنید.