پشتیبانی کلیه نرم افزارها و سخت افزاهای سیستم هاس ستاد
پشتیبانی کلیه نرم افزارها و سخت افزاهای سیستم های ستاد
1- تماس تلفنی یا ارسال تیکت توسط همکاران(تعداد آنها در تیکت ها ثبت شده است)
2- مراجعه حضوری به سیستم هایی که مشکل دارند
3- رفع مشکل در اتاق همکاران شامل تنظیمات مربوط به سامانه های
اتوماسیون
حضور غیاب کارا
راه دور
فیش حقوقی
اینترنت و مرورگر
فکس و پرینتر و نصب درایورهای آن ها
تیکتینگ
4- در صورت نیاز به تعمیر یا نصب ویندوز یا نرم افزار دیگر حمل کیس به واحد آی تی