درخواستهای نوبتدهی 4: امکانات پنل مدیریتی مرتبط با وبسایت
امکانات پنل مدیریتی مرتبط با وبسایت :
- اخذ گزارشهای مختلف از نوبتهای رزرو شده و لغو شده
- پشتیبانی گیری خودکار و زمانبندی شده از اطلاعات موجود
- تعیین شرایط لغو نوبت برای هر پزشک بهصورت مجزا
- امکان تعریف تعداد روزهای مجاز به رزرو نوبت برای هر پزشک
- ثبت بیمههای همکار
- تشخیص خودکار روزهای تعطیل یا مناسبتهای خاص توسط سامانه جهت افزایش دقت در ثبت برنامه کاری پزشک
- مدیریت اطلاعات پزشکان، برنامه کاری هفتگی هر پزشک به همراه تخصصها، شیفت کاری و نوع خدمت وی
- مدیریت پرسنل، سمتها و حق دسترسیهای هر پرسنل
- مدیریت اطلاعات هر مرکز یا مجموعه مراکز درمانی
- قابلیت تنظیم اینکه تا چه زمانی قبل از اتمام ساعت کاری پزشکان، امکان رزرو نوبت وجود داشته باشد
- تعیین حداقل فاصله زمانی که باید بین زمان اقدام به رزرو نوبت و زمان تخصیص نوبت وجود داشته باشد.
- امکانات مدیریتی شامل فیلتر کردن بر اساس پارامترهای مختلف، جستجو بین نوبتها، مشاهده جزییات نوبت، چاپ نوبت و اخذ گزارشات از نوبتهای رزرو شده
- قابلیت فعال/غیرفعال کردن نیاز به تایید نهایی نوبتها توسط اپراتور مرکز درمانی
- قابلیت نمایش/عدم نمایش اطلاعات نوبت رزرو شده از قبیل شماره یا زمان نوبت
- تنظیم اخذ یا عدم اخذ کدملی برای نوبتدهی تلفنی، استندلمسی و حضوری