ردیف |
شرح کار |
از |
تا |
مسئول اجرا |
توضیحات |
تاریخ انجام |
توضیحات ناظر |
توضیحات جانبی |
1 |
کندی شدید ویندوز های کاربران مخصوصا (VDI) |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
کندی شدید اتوماسیون اداری |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
با توجه به اینکه در بخش ها از دستگاه پوز استفاده می شود اگر کلاینت حالت domain user باشد جوابگو نیست و باید admin که بخاطر مسایل امنیتی مشکل ساز خواهد بود |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
بررسی و بروز رسانی سرور آنتی ویروس |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
بررسی و آموزش نحوه بکاپ گیری استاندارد از کلیه تجهیزات اکتیو و ماشین ها |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
نقشه شبکه و شماره گذاری تمامی نود های شبکه |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
قرارداد پشتیبانی voip |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
باطریهای ups اتاق سرور که تعدادی معیوب هستند. |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
ups جهت سویچ پشت بام (نود میانی بیمارستان های فاروج و امام خمینی ) |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
تست و بررسی رادیو های ارتباطی از دیتا سنتر تا بیمارستان و پهنای باند نهایی |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
نرم افزار تلفنی اعلام کدهای بحران (که در بیمارستان امام حسن بصورت پایلوت اجرا شده بود ) |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
نصب netsh برروی کلیه کلاینت ها از طریق دامین و عدم نیاز نصب بصورت دستی که می باست حتما ابتدا قابلیت ادمین به آن کلاینت داده شود و ریست شدن به ازای هر یوزر باعث اتلاف حداقل یکساعت از وقت کارشناس فاوا می گردد. |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
نصب نرم افزار پکس جهت استفاده vdi که با انتساب ماشین جدید به یوزر خاص مجددا می باست فرایند لایسنس جدید را طی کرد که زمان بر خواهد بود |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
عدم شناسایی هاردهای سرور بر روی یکی از هاست ها (که در رابطه با این موضوع مهندس ره آموز زحمت کشیدند ولی متاسفانه هنوز هم شناسایی نمیگردد) |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
تجهیزات بکاپ جهت مواقع بحران از جمله سویچ |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
قطع و وصلی های مکرر ارتباط رادیویی |
|
|
|
|
|
|
|