راهنما تکمیل فرم

491 ٩:٤٤ ق.ظ

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

            راهنمای تکمیل فرم درخواست خرید

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

مرکز فرم های الکترونیک دانشگاه

کاربر

مرحله

شرح فرآیند

درخواست کننده

1

از قسمت ایجاد مدرک با جستجو " فرم درخواست خرید " می توانید به فرم و فرآیند دسترسی پیدا کنید

2

در قسمت شرح کالا با استفاده از دکمه + کالا های درخواستی را به ترتیب به لیست اضافه کنید

3

در فرم جدید نام کالا و تعداد یا مقدار را وارد کنید و دکمه ثبت و ادامه را انتخاب نماید

4

لیست کالا نمایش داده میشود در صورت تایید دکمه بستن پنجره را انتخاب نمایید

5

میتوانید مدرک را بعنوان درخواست کننده امضا کنید (امضا د رخواست کننده اجباری نیست)

6

دکمه ثبت و ادامه را انتخاب و در نهایت دکمه شروع فرآیند را انتخاب نمایید

سیستم اتوماسیون

7

نامه بصورت خودکار مدیر مربوطه به شما را انتخاب و نامه به ایشان ارجاع میگردد.در گردش مدرک میتوانید مسیر طی شده نامه را ملاحضه بفرمایید

مدیر

 

8

نامه با  عنوان "امضا" برای مدیر مربوطه ارسال میگردد.اگر لیست کالا ها نیاز به تایید فنی دارد مدیر باید کارشناس فنی مرتبط را انتخاب نماید در غیر این صورت گزینه  ناظر فنی در حالت انتخاب باشد

9

دکمه ادامه فرایند و تایید را انتخاب نمایید

سیستم اتوماسیون

10

اگر ناظر فنی انتخاب شده باشد نامه بصورت خودکار به ناظر مرتبط ارجاع و پس از تایید ناظر برای بالاترین مقام مسئول واحد درخواست دهنده نامه ارجاع میگردد. در غیر این صورت پس ا زتایید مدیر نامه برای بالاترین مقام مسئول ارجاع میگردد. لازم به ذکر تمامی ارجاعات با عنوان "امضا " در کارتابل قابل مشاهده می باشد

رئیس (بالاترین مقام مسئول)

11

نامه پس از امضا و انتخاب ادامه فرایند و سپس انتخاب تایید توسط رئیس برای مسئول امور مالی واحد ارسال میگردد

امور مالی

12

نامه پس از امضا و انتخاب ادامه فرایند و سپس انتخاب تایید توسط مسئول امور مالی واحد بعنوان رونوشت برای کارپرداز و مسئول مالی  ارسال میگردد

سیستم اتوماسیون

13

اتمام فرآیند

 

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر