شرح وظایف

672 ٤:٥٩ ق.ظ

شرح وظایف کمیته برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی

1- تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دستگاه شامل:

- اهداف

- اولویت ها

- زمانبندی در سه سطح اطلاع رسانی، تعاملی و تراکشی

- ارائه پیشنهاد به کمیسیون راهبردی دولت الکترونیک

- راهبری استقرار آن پس از تصویب

2- برنامه ریزی برای مستند سازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه و راهبری اجرای برنامه.

3- تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیند های دستگاه.

4- تصویب راهبردها و برنامه توسعه دسترسی مردم به ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان، مجتمع های اداری و ... .

5- راهبری و نظالرت بر پورتال و درگاه های خدمات رسانی دستگاه و ارزیابی و رتبه های آن ها.

6- مدیریت تعامل دستگاه با سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک.

7- راهبری اجرای آموزش مدیران، کارکنان و کارشناسان واحد فناوری اطلاعات دستگاه و کارگزاران ارائه خدمات دولتی.

8- راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازی و توانمندسازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی.


از مجموع 3 رأی

فاقد نظر