در خواستهای سیستم نوبتدهی متمرکز 1
RFPسیستم نوبتدهی
درخواست های نوبتدهی 1 :
- امکان فراخوانی مشخصات بیمار توسط اثر انگشت و غیره
- داشتن امکانی که در صورت تاخیر بیمار در نوبتدهی غیر حضوری برای هر پزشک به تناسب تعدادی ویزیت VIP تعریف شود و به تعداد نوبتدهی اضافه گردد.
- امکان پرداخت غیر حضوری وجود داشته باشد.
- امکان تغییر زمان غیر حضوری و حضوری در سیستم نوبتدهی
- داشتن قابلیتاینکه مراجعین بتوانندکارهای پذیرش را هم در استند انجام دهند یعنی بتوانند مشخصات ریز بیمار و... را وارد نمایند
- ورود بارکد خوان در استیشن های نوبت دهی (داشتن بارکد خوان)
- امکان پیج کردن نوبت های یک پزشک خاص و یا چند پزشک خاص
- امکان درخواست نوبت دهی از اتاق پزشک به فراخوانی
- امکان تلفیق تمامی رسانه های نوبت دهی با همدیگر(یعنی تلفنی ،اینترنتی،حضوری و... باهم ادغام باشند)
- امکان تعریف ظرفیت مشخص برای هر رسانه یا device
- درصورت خالی بودن نوبت دهی هر درگاه قابلیت انتقال به درگاه دیگر را داشته باشد
- قابلیت اتصال به سیستم HIS ( یعنی اطلاعات سیستم نوبتدهی مستقیم داخل پذیرش سیستم HIS بنشیند)
- پنل مدیریتی تحت وب باشد(هردرگاه قابلیت تعریف توسط یک راهبر داشته باشد)
- امکان تعریف بی نهایت درمانگاه ،پزشک و ....را داشته باشد(محدودیت تعریف کاربر،درمانگاه ،پزشک و...)
- داشتن انواع device های مختلف از جمله: نوبت دهی حضوری-تلفنی (گویا) ، اینترنت (APP ، تلگرام و...)
- قابلیت اعمال محدودیت نوبت برای هر DEVICE داشته باشد
- امکان لغو و جابجایی نوبت ها و اطلاع رسانی به بیماران داشته باشد
- اعمال محدودیت برای تاخیر بیمار وجود داشته باشد
- قابلیت مدیریت پذیرش را داشته باشد (مراجعات به پذیرش)
- قابلیت تعریف ظرفیتهای مختلف برای DEVICE ها ی مختلف داشته باشد(اینترنتیn%،تلفنیm% و...)
- سهولت استفاده توسط کاربر
- قابلیت تعریف صدا توسط کاربران خود مرکز وجود داشته باشد
- راهکارهایی برای جلوگیری از بازار سیاه فروش بلیط نوبتدهی
- مدیریت زمان بسته شدن نوبت دهی توسط کاربر را داشته باشد
- امکان تعریف نوبت VIP
- قابلیت مانیتورینگ وضعیت نوبت یک پزشک(به عنوان مثال ظرفیت باقی مانده نوبت یک پزشک را نمایش دهد و در صورت تمام شدن اعلام تکمیل ظرفیت نمایش دهد و همچنین قابلیت کانتر داشته باشد یعنی تعداد نوبت باقی مانده پزشک را اعلام نماید)
- داشتن قابلیت نوبت بعدی یعنی در صورتی که نیاز به مراجعه بعدی توسط پزشک بود بتوان نوبت آن را رزرو کرد
- قابلیت لینک شدن کد ارجاع با سیستم نوبتدهی و سیستم HIS جهت دریافت نوبت برای بیماران ارجاعی از سطح یک به دو.
- قابلیت اتصال سامانه سیب به HIS و سیستم نوبتدهی برای بیماران ارجاعی.
- داشتن امکان پرداخت غیرحضوری برای همه درگاه ها وجود داشته باشد.
- و...