• 1399/05/29 - 10:04
  • - تعداد بازدید: 22
  • - تعداد بازدیدکننده: 22
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • /appsettingFree

مشکلات در حوزه HIS در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان

ردیف عنوان مشکلات مطرح شده در حوزه HIS  (در CRM ثبت گردیده است)
1 خطای عدد منفی یا صفر
2 عدم ارسال پروندهای اورژانس صندوقی
3 قرارداد جدید بیمه تکمیلی دی
4 پرونده های کنسل شده
5 ارسال پرونده بدون تشخیص - بعد از یکپارچه سازی 
6 پنج رقمی نبودن کد دارو ها - بعد از یکپارچه سازی
7 رضایت سنجی بیمار با SMS
8 مشاهده جواب آزمایش از طریق وب
9 ریپورت پاتولوژی 
10 مشکل تغییر وضعیت ازمایش تایید شده (رنگ بنفش شده ) که کاربران نمیتوانند از حالت تایید دربیاورند
11 ارسال به سپاس با فیلتر صندوق بیمه
12 مشمولیت دارو
13 کارانه پزشکان
14 تغییر محاسبه پذیرش و نمونه گیری
15 نا هماهنگی موجودی انبار داروخانه مرکزی و استوک بخشها با موجود فیزیکی
16 لیست کاری آزمایشگاه
17 نمایش متفاوت داروهای یخچالی و قیمت بالا
18 عدم رهگیری کنسل شدن ریپورت
19 ثبت بایگانی
20 بستری بالای 55 روز
21 کاردکس الکترونیکی
22 راه اندازی کیوسک اطلاع رسانی
23 انتقال بین استوکی مشکل دارد داروها بصورت تکیه ای و تدریج انتقال پیدا میکند
24 سیستم هشدار در بخش
25 دکمه گردش پرونده 
26 آپدیت قیمت ها با توجه به اکسل قیمت ها بروز رسانی شود
27 نحوه محاسبه کای پایه و تمام وقتی در برخی خدمات سرپایی
28 در هنگام فاکتور زدن با توجه به آیتمی های که برای محاسبه قیمت وجود دارد برای داروهای گذشته که با قیمت کمتر خریداری شده راه حلی دیده شود
29 گزارشگیری از پرونده های مانده در بخش ها 
30 همخوانی نداشتن کاردکس F3 با موجودی دارو ها
31 اشکال در دریافت نمونه ها (بعضی از نمونه که توپی کنار آنها سبز شده است بصورت گروهی تیک دریافت خورده نمی شود باید بصورت تکی دریافت شوند.
32 اشکال در بنفش کردن بعضی از آزمایشها (آزمایش هایی که کنار توپی آنها علامت فلش می باشد باید تکی تکی بنفش شوند)
33 اشکال در بنفش شدن بعضی از آزمایشهایی که جواب ندارند(مثلا a/6)
34 عدم نمایش بیمارستان ارسال کننده آزمایش پاتولوژیدر برگه جواب آزمایش
35 اولویت آزمایش بعد از ثبت غیرقابل تغییر باشد.مثلا آزمایشی در ساعت 4 ثبت می شود بصورت عادی همان آزمایش ساعت 6 بخش قابلیت تبدیل آن به اورژانسی را دارددر صورتی که زمان دریافت آن ساعت 4 دیده می شود که باعث چالش بین بخش و آزمایشگاه می گردد
36 مشمولیت دارو ها برا ساس تخصص
37 لینک با سامانه بیمه برای his
38 پذیرش بر خط مشکل  دارد ارسال نمیشود
39 بیمارانی که 2 تا بیمه مثلا تامین اجتماعی و سلامت دارند در استحقاق درمان پیام هشدار داده نمیشود دیده  نمیشود
40 در هنگام پذیرش پرونده با توجه اینکه ابتدا از استحقاق درمان برای پذیرش بیمار استفاده میشود نام پدر در صفحه جستجوی سوابق نمیافتد و در برگه پذیرش و پذیرش برخط پرونده با مشکل مواجه میشود
41 برای استعلام و استحقاق نیاز به اینترنت مداوم دارند و دوران قطع میشود
42 برای اولویت آزمایشات توسط بخش قبل اینکه واحد آزمایشگاه نمونه گیری را در HIS ثبت کند قابلیت ثبت اولویت اورژانسی توسط بخش باشد بعداز ثبت نمونه گیری توسط آزمایشگاه این امکان نباشد (مشکلات پاسخ دهی اورژانسی حل شود)
43 برای بیماران گذری بصورت گروهی پاسخدهی کار نمیکند
44 پیامک ارسال نتیجه ازمایش ها
45 اگر نمونه ای تحویل و یکی از تست ها جوابدهی شده باشد، الباقی امایش ها در لیست کاری نمایش داده نمیشود
46 دسترسی به محاسبات در تمامی بخش ها که منجر به کسورات میشود
47 عملیاتی شدن گردش پرونده الکترونیک در His
48 لیست پرونده های مانده دار که بصورت پرینت و به تعداد زیاد از سمت اقتصاد  در اختیار ترخیص قراردارد
49 آموزش و عدم کارکرد صحیح منشی ها در بخش ها موجب دوباره کاری در ترخیص میشود
50 ساعت کاری پزشکان  مدت زمان حضور پزشک تا تحویل به منشی و ارسال به ترخیص کوتاه ودر نتیجه پرونده به دقت در بخش بررسی نمیشود
51 فرایند کاری ترخیص ، فرایند بصورت مکتوب اماده شود
52 خلاصه پرونده توسط پزشک ثبت نمیشود، مراجعه تکراری بیماران به بیمارستان
53 چاپ برگه های زیاد ،قبض / صورتحساب / روکش بیمه / ریز هزینه ها / فاکتور / تعرفه / اجازره ترخیص 
54 در صورت نداشتن بیمه قبل از بستری اقدام شود چون تاریخ بیمه از روز صدور دفترچه صادر و قیل ان ازاد محاسبه می شود. هنگام پذیرش یا پذیرش در بخش  به بیمار اطلاع رسانی شود
55 مشکل ارسال مبلغ به دستگاه پز که قطع و وصلی دارد و با راهنمایی های مهندس انصاری مشکل حل نشد
  • گروه خبری : پایش و بهبود وضعیت فاوا بیمارستان امام خمینی (ره)شیروان
  • کد خبر : 47030
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

گفتگوی آنلاین دانشگاه